Doprava a platba
Doprava
Balíčky pre Vás zasielame pomocou dopravcov GLS, PPL a Zásilkovna.
.
Balíček Vám zašleme dopravcom GLS na Vami zvolenú adresu.
Dopravné:
Jeden balíček do hmotnosti 3 kg cena 5,40 € (balík zdarma od 82€)
Jeden balíček do hmotnosti 10 kg cena 7,40 € (balík zdarma od 112€)
Jeden balíček od hmotnosti 10 kg do 20 kg cena 9,49 € (balík zdarma od 146€)
Jeden balíček od hmotnosti 20 kg do 31 kg cena 10,99 € (balík zdarma od 166€)
Príplatok za dobierku je 2 €
Dôležitá správa - v prípade hmotnosti balíkov väčšie ako 30 kg, je nutné rozdeliť zásielku na dva balíky a v tom prípade bude účtovaný poplatok za každý balík samostatne.
Balíček Vám zašleme dopravcom PPL na Vami zvolenú adresu.
Dopravné:
Jeden balíček do hmotnosti 5 kg cena 6,39 € (balík zdarma od 99€)
Jeden balíček do hmotnosti 10 kg cena 6,99 € (balík zdarma od 109€)
Jeden balíček od hmotnosti 10 kg do 20 kg cena 7,99 € (balík zdarma od 125€)
Jeden balíček od hmotnosti 20 kg do 31 kg cena 9,99 € (balík zdarma od 145€)
Príplatok za dobierku je 2 €
Dôležitá správa - v prípade hmotnosti balíkov väčšie ako 30 kg, je nutné rozdeliť zásielku na dva balíky a v tom prípade bude účtovaný poplatok za každý balík samostatne.
Balíček Vám zašleme dopravcom PPL na Vami zvolené miesto odberu..
Jeden balíček do hmotnosti 2 kg cena 3,21 € (balík zdarma od 53€)
Jeden balíček do hmotnosti 5 kg cena 3,99€ (balík zdarma od 58€)
Jeden balíček do hmotnosti 10 kg cena 4,39€ (balík zdarma od 65€)
Jeden balíček do hmotnosti 20 kg cena 5,99€ (balík zdarma od 85€)
Príplatok za dobierku je 2 €
Dôležitá správa - v prípade hmotnosti balíkov väčšie ako 20 kg, je nutné rozdeliť zásielku na dva balíky a v tom prípade bude účtovaný poplatok za každý balík samostatne.
Doručenie balíka na miesto výdajných Zásilkovna, do troch dní od podania.
Balík do Zásilkovna, dopravné:
Jeden balíček do hmotnosti 5 Kg cena 4,2 € (balík zdarma od 66€)
Jeden balíček do hmotnosti 15 Kg cena 8,1 € (balík zdarma od 126€)
Príplatok za dobierku je 2,1 €
Dodanie tovaru:
Predávajúci si vyhradzuje právo na doručenie zásielok do siedmich pracovných dní.
Platba
Kúpnu cenu za dodávaný tovar je nutné uhradiť dopredu prevodom na účet v FIO banky, prípadne cez platobnú bránu ComGate alebo zaslať na dobierku.
Poplatky:
- platba pred dodaním (cena 0, - €), prevodom na účet v FIO banky, ComGate.
- dobierkou (pripočítame cenu 1,8 - 2,1 €) - tovar Vám zašleme na Vašu adresu, vy zaplatíte celkovú sumu v hotovosti / kartou dopravcovi.
Balík zadarmo sa nevzťahuje na dobierku! Dobierka sa platí vždy.
Fio Banka:
Číslo účtu: 2602039702
Kod banky: 2010
IBAN: CZ45 2010 0000 0026 0203 9702
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Variabilný symbol je číslo objednávky.
Faktúru vystaví predávajúci kupujúcemu na základe žiadosti kupujúceho v objednávke.
UPOZORNENIE: neuhradení zálohovej faktúry v dobe splatnosti je považované za nedodržanie podmienok kúpnej zmluvy a predávajúci je oprávnený kúpnu zmluvu zrušiť od počiatku.
.
Online platby pre nás zabezpečuje platobná brána ComGate. Poskytovateľ služby, spoločnosť ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platobné inštitúcie pôsobiace pod dohľadom Národnej banky. Platby prebiehajúce skrze platobnú bránu sú plne zabezpečené a všetky informácie sú šifrované.
Platba kartou
Najrýchlejší spôsob zaplatenia online. Do rozhrania platobnej brány ComGate zadáte číslo karty, dátum platnosti a CVC kód - tri čísla, ktoré nájdete v podpisovom prúžku na zadnej strane karty. Všetko je zabezpečené štandardom 3D Secure, a tak budete pravdepodobne požiadaní o zadanie číselného kódu, ktorý dostanete SMSkou od svojej banky.
Platba bankovým prevodom
Okamžitá platba prostredníctvom internetového bankovníctva. Platobná brána ComGate vás presmeruje do vášho internetového bankovníctva, kam sa prihlásite ako obvykle a tu potvrdíte už pripravený platobný príkaz.
Po dokončení platby budete presmerovaní späť do obchodu. Platba je potvrdená okamžite, budeme bez odkladu pokračovať v realizácii objednávky.
Kontakty
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Reklamácia
Reklamácia mechanického poškodenia - zákazník je povinný pri prevzatí skontrolovať, či obal zásielky nie je poškodený. V prípade poškodenia obalu skontroluje obsah zásielky. V prípade poškodenia zásielky ju nepreberajte alebo uplatnite ihneď reklamáciu. Na neskoršie reklamácie tohto charakteru nebude braný ohľad.